Zakres usług wsparcia informatycznego

Komputery osobiste
    • problemy z pocztą / konfiguracje / administrowanie pocztą (zakładanie i kasowanie skrzynek, zmiana haseł i powierzchni dyskowej)
    • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi (programy biurowe, księgowe, magazynowo - handlowe, antywirusowe) / konsultacje z dostawcami danego oprogramowania
    • podłączanie do sieci komputerowej
    • usuwanie wirusów komputerowych
    • instalacja komponentów / sterowników
    • podłączanie do serwerów
    • instalacja drukarek, skanerów, faksów oraz innych urządzeń peryferyjnych
    • konfiguracja kopii zapasowych
Sieci komputerowe
    • podłączanie stacji roboczych, drukarek sieciowych
    • konfigurowanie telefonów VoIP
    • konfiguracje routerów
    • konfiguracje Firewall
    • konfiguracje drukarek i skanerów sieciowych
Serwery Windows oraz Synology
    • podłączanie do sieci komputerowej / rozwiązywanie problemów z połączeniem sieciowym
    • konfiguracje serwerów plików
    • konfiguracje serwerów bazodanowych
    • konfiguracje serwerów DHCP
    • konfiguracje serwerów DNS
    • konfiguracje serwerów routingu oraz dostępu zdalnego
    • konfiguracje serwerów VPN
    • konfiguracje uprawnień użytkowników
    • konfigurowanie zasad opartych na grupach (GPO)
    • podłączanie do sieci komputerowej / rozwiązywanie problemów z połączeniem sieciowym
    • konserwacja / czyszczenie wnętrza serwerów
    • instalacja drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych
    • konfiguracja kopii zapasowych
Konsultacje informatyczne
    • dobór sprzętu komputerowego i oprogramowania
    • konsultacje w zakresie stosowania rozwiązań Microsoft 365
    • konsultacje dotyczące bezpieczeństwa informatycznego

Pakiety stałego wsparcia informatycznego

5-9
godzin


Koszt godziny w pakiecie:
245 zł

Okres rozliczeniowy: 1 miesiąc

Czas reakcji / SLA:
NDR

10-19
godzin


Koszt godziny w pakiecie:
240 zł

Okres rozliczeniowy: 1 miesiąc

Czas reakcji / SLA:
NDR

20-35
godzin


Koszt godziny w pakiecie:
235 zł

Okres rozliczeniowy: 1 miesiąc

Czas reakcji / SLA:
NDR

> 35
godzin


Koszt godziny w pakiecie:
230 zł

Okres rozliczeniowy: 1 miesiąc

Czas reakcji / SLA:
NDR

Możliwa jest również realizacja usług pomocy zdalnej bez zakupu pakietu godzin.
Koszt usługi rozliczany jest wówczas w podstawowej stawce 250 zł za godzinę pracy informatyka.

Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%

Usługi realizowane na miejscu u Klienta

Pomoc na miejscu u Klienta realizowana jest w przypadku braku możliwości pomocy zdalnej lub na życzenie Klienta.

Podstawowa stawka netto roboczogodziny wynosi: 250 zł

Naszych Klientów wspieramy głównie na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego, jednak w razie potrzeby również na terenie całego kraju oraz Unii Europejskiej.

Termin realizacji prac oraz koszty dojazdów poza teren Warszawy ustalany jest indywidualnie.

Koszty netto dojazdu na terenie Warszawy:

  • Ursynów, Mokotów, Wilanów: 80 zł

  • Ochota, Śródmieście, Włochy: 110 zł

  • Bemowo, Praga Południe, Ursus, Wola, Żoliborz: 120 zł

  • Bielany, Praga Północ, Targówek, Wawer: 135 zł

  • Białołęka, Rembertów, Wesoła: 150 zł

Gwarancja Jakości Usług (SLA)

dla zleceń realizowanych w trybie zdalnym

Następny Dzień Roboczy (NDR)


Gwarantujemy rozpoczęcie realizacji zgłoszenia nie później niż w następnym dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia.

Staramy się rozpocząć prace możliwie jak najszybciej, zwykle tego samego dnia.

Ten tryb SLA jest dostępny w standardzie prezentowanych pakietów

4 godziny robocze (4H)


Gwarantujemy rozpoczęcie realizacji zgłoszenia nie później niż w przeciągu 4 godzin roboczych od przyjęcia zgłoszenia.

Staramy się rozpocząć prace możliwie jak najszybciej, często nawet w przeciągu godziny.

Ten tryb SLA jest dostępny za dodatkową opłatą

1 godzina robocza (1H)


Gwarantujemy rozpoczęcie realizacji zgłoszenia nie później niż w przeciągu 1 godziny roboczej od przyjęcia zgłoszenia.

Staramy się rozpocząć prace możliwie jak najszybciej, często nawet w przeciągu kilku minut.

Ten tryb SLA jest dostępny za dodatkową opłatą

Często zadawane pytania (FAQ)

Czy opiekuje się nami informatyk, który zna się na wszystkim?

Do obsługi Państwa firmy przydzielany jest zespół specjalistów o zróżnicowanej wiedzy z zakresu technologii informatycznych, a zlecenia podejmowane są przez techników posiadających wiedzę z zakresu obsługi kategorii danego zagadnienia, np. sieci komputerowe, serwery czy obsługa systemów ERP.

W jakich godzinach zachowywana jest gotowość serwisowa?

W ramach standardowej umowy współpracy nasi technicy utrzymują gotowość serwisową od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Czy możliwe są prace również poza godzinami gotowości serwisowej?

Możliwa jest również pomoc w godzinach poza gotowością serwisową, zarówno w nocy jak i weekendy, jeśli będzie taka konieczność.

W takim przypadku koszt realizacji prac zostanie powiększony o:

50% - w przypadku prac wykonywanych w dni robocze w godzinach 17:00-21:00
100% – przypadku prac wykonywanych w pozostałych terminach.

Ewentualna dostępność usług w terminach poza gotowością serwisową jest każdorazowo indywidualnie potwierdzana.

W jaki sposób realizowane są zgłoszenia serwisowe?

Pomoc zdalna realizowana jest w pierwszej kolejności przez telefon lub dostęp zdalny, za pomocą bezpiecznego połączenia z wykorzystaniem aplikacji TeamViewer.

W razie konieczności istnieje możliwość pomocy na miejscu u klienta. Wówczas termin wizyty jest indywidualnie ustalany.

Na jakie prace mogą być przeznaczone godziny z zakupionego pakietu?

Wybrany pakiet godzin może zostać wykorzystany na dowolne usługi wymienione w sekcji "Zakres usług wsparcia informatycznego".

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenia serwisowe?

Maksymalny czas reakcji na zgłoszoną usterkę jest zgodny z wybranym wariantem SLA, choć zawsze w miarę możliwości staramy się reagować na zgłoszenia jak najszybciej po ich otrzymaniu.

Podstawowym czasem reakcji w przypadku pakietów usług wsparcia informatycznego jest NDR.

W przypadku konieczności wizyty na miejscu, termin takiej wizyty jest każdorazowo indywidualnie ustalany.

W umowach niestandardowych, istnieje możliwość zagwarantowania czasu reakcji również dla prac realizowanych na miejscu u naszego Klienta.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres: 02-785 Warszawa, ul. Surowieckiego 12/125

Pomoc Zdalna

Portal Wsparcia IT

Polityka Cookies
Polityka Prywatności