Skip to main content

Zakres usług wsparcia informatycznego

Komputery osobiste
    • problemy z pocztą / konfiguracje / administrowanie pocztą (zakładanie i kasowanie skrzynek, zmiana haseł i powierzchni dyskowej)
    • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi (programy biurowe, księgowe, magazynowo - handlowe, antywirusowe) / konsultacje z dostawcami danego oprogramowania
    • podłączanie do sieci komputerowej
    • usuwanie wirusów komputerowych
    • instalacja komponentów / sterowników
    • podłączanie do serwerów
    • instalacja drukarek, skanerów, faksów oraz innych urządzeń peryferyjnych
    • konfiguracja kopii zapasowych
Sieci komputerowe
    • podłączanie stacji roboczych, drukarek sieciowych
    • konfigurowanie telefonów VoIP
    • konfiguracje routerów
    • konfiguracje Firewall
    • konfiguracje drukarek i skanerów sieciowych
Serwery Windows oraz Synology
    • podłączanie do sieci komputerowej / rozwiązywanie problemów z połączeniem sieciowym
    • konfiguracje serwerów plików
    • konfiguracje serwerów bazodanowych
    • konfiguracje serwerów DHCP
    • konfiguracje serwerów DNS
    • konfiguracje serwerów routingu oraz dostępu zdalnego
    • konfiguracje serwerów VPN
    • konfiguracje uprawnień użytkowników
    • konfigurowanie zasad opartych na grupach (GPO)
    • podłączanie do sieci komputerowej / rozwiązywanie problemów z połączeniem sieciowym
    • konserwacja / czyszczenie wnętrza serwerów
    • instalacja drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych
    • konfiguracja kopii zapasowych
Konsultacje informatyczne
    • dobór sprzętu komputerowego i oprogramowania
    • konsultacje w zakresie stosowania rozwiązań Microsoft 365
    • konsultacje dotyczące bezpieczeństwa informatycznego

Usługi realizowane na miejscu u Klienta

Pomoc na miejscu u Klienta realizowana jest w przypadku braku możliwości pomocy zdalnej lub na życzenie Klienta.

Podstawowa stawka netto roboczogodziny wynosi: 300 zł

Naszych Klientów wspieramy głównie na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego, jednak w razie potrzeby również na terenie całego kraju oraz Unii Europejskiej.

Termin realizacji prac oraz koszty dojazdów poza teren Warszawy ustalany jest indywidualnie.

Koszty netto dojazdu na terenie Warszawy:

  • Ursynów, Mokotów, Wilanów: 80 zł

  • Ochota, Śródmieście, Włochy: 110 zł

  • Bemowo, Praga Południe, Ursus, Wola, Żoliborz: 120 zł

  • Bielany, Praga Północ, Targówek, Wawer: 135 zł

  • Białołęka, Rembertów, Wesoła: 150 zł

Gwarancja Jakości Usług (SLA)

dla zleceń realizowanych w trybie zdalnym

Następny Dzień Roboczy (NDR)


Gwarantujemy rozpoczęcie realizacji zgłoszenia nie później niż w następnym dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia.

Staramy się rozpocząć prace możliwie jak najszybciej, zwykle tego samego dnia.

4 godziny robocze (4H)


Gwarantujemy rozpoczęcie realizacji zgłoszenia nie później niż w przeciągu 4 godzin roboczych od przyjęcia zgłoszenia.

Staramy się rozpocząć prace możliwie jak najszybciej, często nawet w przeciągu godziny.

1 godzina robocza (1H)


Gwarantujemy rozpoczęcie realizacji zgłoszenia nie później niż w przeciągu 1 godziny roboczej od przyjęcia zgłoszenia.

Staramy się rozpocząć prace możliwie jak najszybciej, często nawet w przeciągu kilku minut.

Często zadawane pytania (FAQ)

Czy opiekuje się nami informatyk, który zna się na wszystkim?

Do obsługi Państwa firmy przydzielany jest zespół specjalistów o zróżnicowanej wiedzy z zakresu technologii informatycznych, a zlecenia podejmowane są przez techników posiadających wiedzę z zakresu obsługi kategorii danego zagadnienia, np. sieci komputerowe, serwery czy obsługa systemów ERP.

W jakich godzinach zachowywana jest gotowość serwisowa?

W ramach standardowej umowy współpracy nasi technicy utrzymują gotowość serwisową od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Czy możliwe są prace również poza godzinami gotowości serwisowej?

Możliwa jest również pomoc w godzinach poza gotowością serwisową, zarówno w nocy jak i weekendy, jeśli będzie taka konieczność.

W takim przypadku koszt realizacji prac zostanie powiększony o:

50% - w przypadku prac wykonywanych w dni robocze w godzinach 17:00-21:00
100% – przypadku prac wykonywanych w pozostałych terminach.

Ewentualna dostępność usług w terminach poza gotowością serwisową jest każdorazowo indywidualnie potwierdzana.

W jaki sposób realizowane są zgłoszenia serwisowe?

Pomoc zdalna realizowana jest w pierwszej kolejności przez telefon lub dostęp zdalny, za pomocą bezpiecznego połączenia z wykorzystaniem aplikacji TeamViewer.

W razie konieczności istnieje możliwość pomocy na miejscu u klienta. Wówczas termin wizyty jest indywidualnie ustalany.

Na jakie prace mogą być przeznaczone godziny z zakupionego pakietu?

Wybrany pakiet godzin może zostać wykorzystany na dowolne usługi wymienione w sekcji "Zakres usług wsparcia informatycznego".

Jaki jest czas reakcji na zgłoszenia serwisowe?

Maksymalny czas reakcji na zgłoszoną usterkę jest zgodny z wybranym wariantem SLA, choć zawsze w miarę możliwości staramy się reagować na zgłoszenia jak najszybciej po ich otrzymaniu.

Podstawowym czasem reakcji w przypadku pakietów usług wsparcia informatycznego jest NDR.

W przypadku konieczności wizyty na miejscu, termin takiej wizyty jest każdorazowo indywidualnie ustalany.

W umowach niestandardowych, istnieje możliwość zagwarantowania czasu reakcji również dla prac realizowanych na miejscu u naszego Klienta.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres: 02-785 Warszawa, ul. Surowieckiego 12/125

Pomoc Zdalna

Portal Wsparcia IT

Polityka Cookies
Polityka Prywatności